DGN MAĞAZACILIK DOĞAN ÇANTA , DGN MAĞAZACILIK DOĞAN ÇANTA , SepetSEPETİNİZ
Sepetinizde ürün yok
DGN MAĞAZACILIK DOĞAN ÇANTA , DGN MAĞAZACILIK DOĞAN ÇANTA , Sepet SEPETİNİZ
Sepetinizde ürün yok

İade Politikası

İPTAL VE İADE KOŞULLARINIZ NELERDİR?

DGN Mağazacılıktan aldığınız ürünleri, teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz olarak doldurup Aras kargo ile 1505741930903  cari kodu ile  karşı ödemeli olarak iade yapabilirsiniz. Ancak diğer kargo firmalarıyla gönderilen ürünlerin kargo ücreti göndericiye aittir. Belirtilen sürenin aşılması durumunda ,iade işlemleri gerçekleşmemektedir. İade süresi dolan faturasız, etiketsiz, yıkanmış kullanılmış tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ya da hasar görmüş ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmeyecek, size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. İadeniz DGN Mağazacılık' ın ilgili birimleri tarafından incelendikten sonra sizlere dönüş yapılarak süreç başlayacaktır. İadeniz onaylandığında ürün ücreti ,irtibat numaranızdan sizlere ulaşıldığı taktirde en geç 3 gün içerisinde iade edilir. Bundan sonraki süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve DGN'nın bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmektedir, ancak bankanız tarafından, iadenin geri ödemesi, yine taksitli şekilde kredi kartınıza yansıtılmaktadır. Ulaşılamayan irtibat numaralarından kaynaklı gecikmelerden DGN sorumlu olmamaktadır. Ayrıntılı bilgi için 444 1 732  dahili 701 Müşteri Destek Hizmetlerini Arayabilir veya Destek Bölümünden E-mail ile Bilgi Talep Edebilirsiniz.

 

DEĞİŞİM SİPARİŞİ VERİRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİM?

İadeniz DGN'nın ilgili birimlerine ulaştığında sizlere dönüş yapılarak ve DGN hesabınıza bakiyeniz yüklenerek işlem sağlanmaktadır.İade tutarınızın altında verilen siparişler de değişim işlemi sağlanmamaktadır.Göndermiş olduğunuz ürün tutarı ile aynı yada üzeri verilen siparişlerde değişim sağlanmaktadır.İade ettiğiniz ürün tutarı ile aynı verilen siparişlerde hiçbir ücret ödenmemektedir.İadenizin üzerinde verilen siparişlerde kargo masrafı firmamıza ait olup kapıda ödeme masrafı size ait olacaktır.

 

İADE VE DEĞİŞİM SÜRESİ KAÇ GÜNDÜR?

Tüketici Kanunun da yer alan Sebep Göstermeden Cayma hakkı sadece ürünü teslim aldığınız günü takip eden ilk 14 günü içermektedir.Üründe ki herhangi bir kusurdan dolayı iade etmek istediğiniz de ise bu süre 30 güne dek uzamaktadır.

 

ELİME GEÇEN ÜRÜN KUSURLU.NE YAPMAM GEREKİYOR?

DGN'dan kaynaklanan , yanlış ürün , yanlış beden ve yanlış renk v.b gönderimleri , kullanmadan , satılabilir özelliğini kaybettirmeden ürünün size teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisin de DGN Müşteri Hizmetleri 444 1 732 ile temasa geçerek , kargo ücreti yansıtılmadan iade yapabilirsiniz.Bu sürenin dışın da herhangi bir şekil de ürünlerinizin iade ve değişimi yapılamamaktadır.Kusurlu göndereceğiniz ürünler de ; aldığınız ürünlerin tamamı kusurluysa değişim işlemi sağlanamamaktadır. Ancak ücret iadesi ve ödenen kargo bedeli siz değerli müşterilerimize geri yansıtılacaktır.